ez itt nem a reklám helye

2009.06.25. 15:32

A minap átadtam tapasztalataimat Gombóc Arturnak és Szerénkének a Cefamadarról. Ezt is bevetettem a verseny érdekében. Aki még nem tudná, ez egy homeopátiás gyógyszerkészítmény. Napi 3 bogyót kell belőle elszopogatni, lassan, hogy a nyálkahártyán keresztül szépen lassan felszívódjon. Mivel homeopátiáról van szó, szükség volt menthol, menta nélküli ELMEX fogkrém beszerzésére is!

Hatás: negyedik napja szedem és nem veszem észre az éhséget, nincsenek éhségrohamok! Ez már fél siker! Napközben inkább azon veszem magam észre, hogy kéne már valamit ennem is, egyszerűen elfeledteti az éhséget.

Két hét alatt meglesz a 6 kg, egy hónap alatt remélem a 9kg!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsirverseny.blog.hu/api/trackback/id/tr661207932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gombóc_Artúr · http://zsirverseny.blog.hu 2009.06.25. 22:51:27

Jól hangzik :)


Ha lemaradnék, akkor én is elkezdek valamit. De sztem elég jól állunk.

rosie 2009.06.27. 12:54:50

2 napja szedem a cefamadart, csökkentettem a kalóriabevitelt, és heti 5x1 órát fogok edzeni.Még írok:-)Már nem vagyok olyan éhes:-)
süti beállítások módosítása